söndag, november 09, 2008

HET-favorit i repris!

Idag besokte vi Classic Forest igen under dagtid och det var lika vackert nu med. Den har gangen fick aven jag (PA) se den stora cat-fishen som ar ca 1,5 meter lang och simmar omkring mitt i resturangen!











Ungarna hittade en grotta som vi inte sag forra gangen, personalen sag bade forvanade och aningen radda ut da de upptackte ett att nagot barn stack ut huvudet ur en oppning for att blota ner sig i vattenfallet...



Den har gangen provade jag en sak fran "spicy"-menyn och for sakerhets skull upprepade jag spicy nar jag bestallda mina grodor (vilket senare avslojade sig som paddor...) och jag kan beratta att har nere betyder spicy verkligen spicy!!! Forutom styrkan i sig blev det an starkare nar jag var tvungen att sitta och gnaga pa maten for att fa bort kottet fran benen...

Inga kommentarer: